čtvrtek 23. prosince 2010

VÁNOCE S PLACHTOU

Přes značnou snahu můj plán dokončit finální plachtu do Vánoc bohužel nevyšel. Zpřesnila jsem vzhled všech plovoucích objektů, dodala sem tam zábradlí, vyrendrovala obrázky v plném rozlišení. Práce ve photoshsopu je na nich ještě dost, pomalu se snad ale blížím ke konci. Záběr pro perspektivu s bazénem jsem vybírala půl dne a stejně si jím nejsem úplně jistá. Vzhledem k tomu, že mám prakticky vše ve 3D, můžu přidat na plachtu pár obrázků dokreslujících různá místa a aktivity, které mohou probíhat. (Samozřejmě po doplnění lidských postav). Přikládám tedy pozměněné rozvržení plachty. Při přemýšlení nad doprovodným textem jsem zjistila, že nevím, jak vlastně celý projekt nazvat. Koupaliště už by nestačilo. Napadá mě vodní svět, (rekreační) kotviště, život na vodě .. ? Na závěr se chci podělit o nejlepší dárek, který jsem trochu v předstihu dostala - téměř hotový model, slepený parník a ponorku:) Stačí barevně sjednotit a je to! Hezké Vánoce všem.

 


4 komentáře:

  1. dobry den anno, nemam nic podstatneho co bych dodal, je videt, ze jste se praci venovala na maximum, pripojte jen inspiraci, ktera pomuze najit nazev, mozna by se hodil obrazek pristavu (most- pristav), ale verim, ze najdete neco presnejsiho, vv a pf 2011, ph

    OdpovědětVymazat
  2. .......mozna jedna rada, plovouci vybaveni bych tvarove co nejvice zjednodusil, jsou to prece jenom lode, kazdé pole by melo mit na pvni pohled jinou atmosferu, napr. kdyz pouzijete mola u bazenu vedle bych je setril, ph

    OdpovědětVymazat
  3. co pozadi prostredniho ctverce? Predpokladam, ze to a napr. atmosfera budou dodelany ve Phtshopu. Ted uz to bude jenom zabava, ze jo?

    OdpovědětVymazat
  4. jasne, na pozadi, lidech atd. se pracuje. dnes vecer/zitra rano snad bude finalni verze - do konce kalendarniho roku musim plachtu vytisknout.

    OdpovědětVymazat