středa 8. prosince 2010

VARIANTY a ÚPRAVY PO KONZULTACI S PVL

10 minut po dvanátcé, prostor pro rozhodnutí = 1 den (výroba modelu již v běhu - terén hotov, čeká se na pilíře), omluvte prosím zhoršenou viditelnost čar, po zvětšení obrázku snad bude něco vidět. 

Hlavní problémy dle Povodí Vltavy: - proud - nereálnost kolmého parkování lodí (funkce zastávky pro větší lodě také problematická), podpory v plavebním kanálu nulová tolerance? (ale, bóje označuje pravou stranu plavební dráhy, podpora by mohla definovat tuto stranu - při udělení výjimky by mohlo fungovat), požadavek minimalizace podpor v korytu řeky, vše raději blíže u břehů, problém s otevřenou rampou na ostrov - riziko při povodni, údržba - lépe umístit schody a výtah např. do pilíře   //  +  -prohrábka dna v pořádku, v plánu je zpřístupnění této části řeky (po Negrelliho viadukt) pro lodní dopravu, umístění plovoucích zařízení ke břehu Štvanice. Rozpon 20 m je možný, ale lodě projedou jen jednosměrně.

Předkládám varianty tak, jak postupně vznikaly, výsledek může být kombinací více možností. 




 

1 komentář:

  1. dobry den anno, varianta _2, minimalni zmeny je nejlepsi, zdi dole rozsirte o ostruvky, kazdy ostruvek vytah, celni perspektiva z nadhledu koncept nejvice prodava, lavka s prihradou je lepsi nez prefa, teren u modelu napatinujte grafitovou barvou, ph

    OdpovědětVymazat